Училищна общност
Всяко дете расте и се развива най-добре, когато усеща подкрепа у дома и в училище, когато вижда, че възрастните около него работят заедно с грижа и разбиране. Затова изграждаме истинска общност между учители, ученици и родители, основана на доверие и партньорство.
Учители
Учителите са вдъхновители и ментори. Те насърчават любознателността и подкрепят всяко дете да расте със смелост и увереност.
Ученици
Учениците са сърцето на училището. Даваме им свобода да изразяват себе си, да опитват, да грешат и да се учат с желание.
Родители
Родителите са активна част от училищния живот. Държим на открития диалог и взаимното доверие, защото вярваме, че добрите резултати са плод на споделени усилия.
Комуникация с родителите
Вярваме, че добрата комуникация и редовна взаимна обратна връзка с родителите е ключова за развитието на всяко дете.
Как общуваме с родителите?
1. Родителски срещи
● Обща среща в началото на годината на ниво випуск в седмицата преди старта на учебната година. Води се от
класните ръководители и учителите по английски език, с участието на всички
специалисти. Целта е да поговорим за:
⮚ учебната програма;
⮚ предизвикателствата и спецификата на възрастовата група;
⮚ канали на комуникация с училището и училищен календар.
● Индивидуални срещи в края на всеки учебен срок – споделяме напредъка на ученика в учебния процес, както и тези страни,
които имат нужда от подобрение. Поведението и социално-емоционалното развитие
също са обект на обратна връзка от страна на учителя. Обсъждаме:
⮚ обратна връзка от родителите за това как се чувства детето и какво
споделя за училище;
⮚ обратна връзка от учителя и
обосновка;
⮚ мерки и препоръки, свързани с развитието на силните страни и
подобрението на слабите;
⮚ определяне на начина на сътрудничество и конкретни мерки, ако се налагат
такива.
2. Приемно време
⮚ Срещите в приемното време могат да се инициират, както от
учителя, така и от родителите.
⮚ Всеки класен ръководител в екип с учител по английски език определя един
час седмично като приемно време. При нужда от среща със специалистите по другите предмети, връзката и
информацията се координира от класните ръководители.
⮚ Заявяването на желание за среща в приемното време се осъществява по
имейл.
3. Онлайн комуникация по имейл – извършва се на две нива:
⮚ контактен имейл за училището - за административни и организационни теми;
⮚ контактен имейл на випуск - за всичко, свързано с учебната дейност, напредък, отсъствия и медицински казуси на детето.
